Bun venit !

Blogul părintelui arhim. Dumitru Cobzaru din partea fiilor duhovniceşti!

vineri, 29 decembrie 2017

Parintelui meu...

Dor...!

Într-o „clipă” de răgaz am vizionat un film[1] unde am surprins o frază: „Imaginează-ți cartea pe care ai vrea s-o citești. Apoi scrie-o!”. Am lăcrimat și mi-am zis: Cu Preasfințitul Vasile...!
Îmi aduc aminte de vremea pe când eram tânăr seminarist și, idealist, îmi doream o atmosferă la superlativ, care să mă formeze în duhul autentic al slujirii lui Hristos și al Bisericii însă, repede mi-am dat seama că, eram doar într-un parcurs ce însemna o continuă devenire și aveam nevoie să mă sprijin pe modele care să mă clădească temeinic. Mai târziu am încercat altora suplinirea multor neajunsuri cărora le-am simțit lipsa eu însumi. Nu știu dacă am reușit, dar sunt încredințat că romanul pe care, în stare de veghe, am visat să-l scriu despre mine însumi l-am citit deja în lumina candelei mele de veghe: PS. Vasile Someșanul!  
Cu smerenie și iubire, îi sărut dreapta!


Cluj-Napoca,                                                                29.12.2017



[1] Rebel în lanul de secară (2017)